loading...
فان کلوب| سرگرمی وتفریح
Admin بازدید : 10 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اس ام اس خنده دار پ نه پ ۹۳ دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟ پ ن پ می خوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند . . .

رفتم سر قبر بابابزرگم یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟ پ ن پ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره . . .

. . . عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم پروفایلم اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟ میگم : پ نه پ توی حراج بودم ۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم . . . واسه ثبت نام ۱ ساعت وایسادم یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟ پ ن پ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم . . . به یارو میگم حاجی بزن تو دنده من هول میدم روشن شه میگه بزنم ۲ ؟ پ ن پ بزن ۳ فوتبال داره . . . به دوستم می گم گرفتنم بردن پاسگاه می گه بازداشتگاه؟ پ نه پ اونجا نشسته بودیم با رئیس پاسگاه از خاطراتمون صحبت می کردیم . . . دمِ تلفن همگانی به یارو میگم : میشه بدین منم یه زنگ بزنم؟ میگه : کارت تلفونو؟ پ ن پ شماره اونی که باهاش حرف میزدیو . . . رویه پشت بوم خونشونو داشتند اسفالت میکردنند یکم اسفالت اضافه میاد پسرش میگه بابا میخوای بریزش دور پ ن پ یه سرعت گیر می زنیم رو پشت بوم . . .

می گم صبح ساعت ۵ دارم میرم تنگ کوه میگه اه با دوستات؟ پ ن پ با فرشته هایی که صبح های زود برا شمارش ثواب ها دورم جمع می شن . . .

رفتم رستوران یارو میگه غذا میل دارید قربان؟ پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟ از کارت راضی هستی یا نه . . .

همسایمون ساعت ۱ شب پیانو زدنش گرفته رفتم دم خونش میگه صدای پیانو اذیتتون می کنه؟ میگم پ نه پ می خواستم آهنگ سلطان قلبها رو درخواست کنم برامون بزنی حالشو ببریم . . .

شب خونه ی پسرخالم بودم داشتیم فیلم میدیدیم خالم میاد تو اتاق منو میبینه میگه : تویی؟ پ ن پ دزدم اومدم یه فیلم ببینم برم . . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 732
  • کدهای اختصاصی